BORANG ONLINE ILMAM

NAMA PENUH
ALAMAT RUMAH
NO KAD PENGENALAN
JANTINA
ILMAM NEGERI
NO TELEFON
EMEL ANDA
PEKERJAAN SEKARANG/ JAWATAN
Saya akan membantu ILMAM di dalam bidang Dakwah
Penyelidikan
Penulisan
IT/Internet/Web
Sukarelawan
Fasilitator
Program Kemasyarakatan
Politik Dunia
Isu Palestin
Perubatan
Lain-Lain
Mohon Tuan/ Puan untuk berkongsi sedikit latar belakang pengajian sebelum ini (Contoh : jurusan pengajian di Mesir, tahun pengajian dan sumbangan yang boleh diberikan kepada ILMAM)

Saya mengaku segala kenyataan di atas adalah benar dan saya akan membantu Pertubuhan ILMAM Malaysia sekiranya diperlukan. Sekian, terima kasih.

 


Click here to create your own form.

Monday 7 February 2011

PENERBANGAN PERTAMA DARI JEDDAH KE KLIA

Penerbangan pertama menggunakan pesawat Malaysia Airlines (MAS) akan berlepas dari Jeddah pada jam 7.00 malam, 6 Februari 2011 dan dijangka tiba di KLIA pada jam 10.00 pagi, 7 Februari 2011.

Ibu bapa dan waris pelajar terbabit boleh menunggu di perkarangan Kompleks Bunga Raya KLIA mulai jam 10.00 pagi, 7 Februari 2011. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Pusat Pengurusan Operasi Negara di talian telefon: 03-88882010 dan 03-88882104 atau emel kepada ppon@mkn.gov.my.

Senarai nama pelajar yang terlibat dengan penerbangan pertama bolehlah merujuk kepada laman blog ILMAM-Perihatin dan laman web Majlis Keselamatan Negeri.

1 comment:

Blog27999 said...

If you're trying to lose kilograms then you need to start following this totally brand new custom keto plan.

To create this keto diet service, licensed nutritionists, personal trainers, and top chefs united to produce keto meal plans that are productive, suitable, economically-efficient, and satisfying.

From their first launch in 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a certified keto plan can give.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto plan.